Deelnemers lopen door een gebouw van Bethanië

Inside-Out-Run

Het is schrijnend: één op de vier Vlamingen kampt met psychische problemen, maar we praten er amper over. Bethanië wil het taboe op geestelijke gezondheidszorg doorbreken! Daarom organiseren we jaarlijks de Inside-Out-Run. Wij zijn ervan overtuigd dat lopen verbindend en verenigend kan werken, zowel voor mensen met als zonder psychische problemen. Bovendien brengen we geestelijke gezondheid onder de aandacht dankzij dit initiatief.

Inside-Out-Run 2024

De volgende Inside-Out-Run staat op woensdag 15 mei 2024 op de agenda. Alle praktische info vind je op de eventpagina.

Herbeleef de Inside-Out-Run 2023

Wil je de editie van 2023 nog eens opnieuw beleven of kon je er niet bij zijn? Bekijk dan de spetterende aftermovie.

Boterhammen in ons park

Niet alleen een loopevenement brengt mensen samen, maar ook muziek werkt verbindend. Daarom organiseren we elk jaar Boterhammen in ons Park. Het concept is eenvoudig: jij brengt je boterhammen mee, wij voorzien de muziek. Sfeer en ambiance verzekerd!

Noteer alvast donderdag 1, 8 en 29 augustus in je agenda. Dan kan je op de middag weer bij ons terecht voor een streepje muziek en zomerse gezelligheid. Meer info volgt.

Herbeleef Boterhammen in ons Park 2023

Wil je nog eens nagenieten van Boterhammen in ons Park 2023? Bekijk dan hier de aftermovie.