Bar Divers
Eind tijd
25 augustus 2022

Boterhammen in ons Park 2022

In augustus is het weer zover… dan staat de derde editie van ‘Boterhammen in ons Park’ op het programma. Elke donderdagmiddag tussen 11.30 en 13.30u nodigen we je uit om gezellig je eigen ‘bokes’ in Bar Divers (naast het gemeentehuis van Zoersel) te komen opsmullen. Wij zorgen voor een heerlijk streepje muziek. Er staan lipsmakkende smoothies en verfrissende drankjes aan één euro op het menu. Hopelijk zijn jij en de zon ook van de partij, dan kan ‘Boterhammen in ons Park 2022’ niet meer stuk! Bij regenweer verhuizen we gezellig naar binnen.

Op 4 augustus geeft Last Chance de aftrap. De tweede donderdag (11/8) geven de mannen van JuzzBoxx van jetje op ons podium. Het trio van Ragtime Adventure Club neemt het publiek op 18 augustus met hun jazzy ragtime straatmuziek en heupswingende calypso mee naar warmere oorden. Last but not least… op 25 augustus nemen Jo, Piet en Paul van A Band of Lazy Angels hun plaats op het podium.

‘Boterhammen in ons Park 2022 in Bar Divers
Donderdag 4, 11, 18 en 25 augustus – tussen 11.30 – 13.30u.
Eigen picknick voorzien.
Alle drankjes aan één euro.
Op voorhand reserveren niet nodig.