Vaccinatie

In heel Bethanië streven we naar een vaccinatiegraad van 70%, tevens de doelstelling van de overheid. Voor de vaccinaties zijn we afhankelijk van verschillende factoren, die regelmatig wijzigen. Daarom is onderstaande info steeds onder voorbehoud. We brengen wel alles in gereedheid zodat we klaar zijn om te vaccineren als de vaccins geleverd worden.

Hieronder vind je alvast meer info over de vaccins die momenteel beschikbaar zijn. Deze info wordt dagelijks aangepast. Zit je na het doornemen van deze pagina nog met vragen, stuur ze zeker door naar ZOPCCoronalijn3300 [at] Emmaus.be. Hou deze pagina regelmatig in de gaten om de laatste veranderingen te ontdekken.

Een antwoord op al jouw vragen

Hieronder lees je alvast een antwoord op vragen die het meest gesteld worden. Werd jouw vraag niet beantwoord? Verder op deze pagina vind je nog verschillende bronnen met betrouwbare informatie.

Vaccinatieproces in Bethanië

Over de vaccins

Medische info

Meer info

Wij hebben hier nog enkele betrouwbare bronnen opgesomd voor een antwoord op al jouw vragen.

Om te bekijken of te beluisteren:

Let op: deze sommige links zijn al enkele weken oud en kunnen dus achterhaalde info bevatten.

Wetenschappelijke en medische publicaties

Ben je op zoek naar wetenschappelijke en medische publicaties? Dan kunnen onderstaande video's en teksten je meer uitleg bieden.