Familiewerking op Oever en Dauw

Bezoekuren Oever en Dauw

Dagelijks van 18:00 tot 20 uur, woensdag ook van 13:00 tot 16:30 uur. Zaterdag, zon- en feestdagen van 13:00 tot 16:30 uur en van 18:00 tot 20:00 uur.

Je kan je bezoek niet ontvangen op de kamer. Bezoek op afdeling Oever is enkel toegelaten in de eetruimte en in de nabijgelegen inkomhal Piazza.  Op Dauw is bezoek enkel in de Piazza toegestaan. Dit is om de rust op de afdeling te bewaren en de privacy van alle opgenomen patiënten te garanderen.
Je kan met je bezoek ook naar de cafetaria te gaan in Algemeen Ziekenhuis Voorkempen.

Onze afdeling beschikt ook over ‘De Lagune’: een aparte, kindvriendelijk ingerichte ruimte die  je tijdens de bezoekuren kan gebruiken indien je graag met jouw gezin het bezoekmoment doorbrengt met wat meer privacy.

Bezoekuren Steiger

Elke namiddag van 15:00 - 16:30 uur (behalve dinsdag en vrijdag) en elke avond van 18:30 - 20:00 uur. Op feestdagen van 15:00 tot 16:30 uur en van 18:30 tot 20:00 uur. Een beperking van bezoek in tijd en personen kan door het behandelend team ingesteld worden, als dit kan bijdragen tot een beter herstel van de patiënt.

Als je de toelating hebt om de afdeling te verlaten, vragen wij je ook om dit te doen.
Je kan o.a. terecht in de cafetaria van AZ Voorkempen.