In Bethanië vinden we het belangrijk dat we onze verschillende doelgroepen snel en eenvoudig de juiste informatie kunnen geven. Maar we hebben gemerkt dat het niet altijd even simpel is om je weg te vinden doorheen onze website. Daarom willen we deze optimaliseren en hem gebruiksvriendelijker maken voor zowel patiënten/cliënten/bewoners, hulpverleners, familieleden als externen.

Jij kan ons hierbij helpen. Dankzij jouw antwoorden kunnen wij iedereen sneller de juiste informatie bieden. Het invullen duurt ongeveer vijf minuten, maar het helpt ons wel enorm bij het optimaliseren van onze website. Door nu vijf minuten tijd te investeren, win je binnenkort tijd omdat je sneller de juiste info zal vinden.

Via onderstaande link kom je op de vragenlijst terecht. Mogen we ook vragen om deze te verspreiden onder je familieleden, buren, vrienden of andere mensen uit je netwerk? Hoe meer antwoorden we krijgen van de verschillende doelgroepen, hoe gebruiksvriendelijker we de website kunnen maken.

Er zijn geen goede of foute antwoorden. We zouden wel willen vragen om zo specifiek mogelijk te zijn. Neem onze website gerust bij de hand om de vragen in te vullen. Jouw antwoorden zullen anoniem behandeld worden en enkel voor dit doeleinde.

Heel hard bedankt voor je medewerking!