Kubb
15:00 tot 19:00

Ben jij tussen 18 en 26 jaar? Dan is 13 augustus jouw dag!

Tussen 15u en 19u voorziet onze jongvolwassenwerking (Jovo's) die dag een hapje en een drankje, zomerse muziek en pure gezelligheid tijdens de Dag van de Jeugd! Plof met een drankje neer in een strandstoel, vul je maag met een heerlijke hotdog, chill mee op de muziek of gooi je dansbenen los, ga voor een 180 op het dartsbord of kroon je tot KUBB-master. Dit is nog maar een deeltje van wat er op het programma staat, dus er zit zeker een activiteit tussen die jij leuk vindt!

De hele namiddag is gratis voor iedereen binnen deze leeftijdscategorie. Je mag doorlopend langskomen op ons festivalterrein achter gebouw 2 (Andreas Vesaliuslaan 39 te Zoersel).

Toon je KUBB-skills

Tussen 16 en 18 uur staat er een KUBB-tornooi gepland. Wil jij samen met één of twee vrienden, kennissen of familieleden deelnemen aan het KUBB-tornooi? Schrijf je dan zeker in via onderstaande knop en wie weet ga jij aan de haal met de hoofdprijs!

De affiche

Alles wat je moet weten, vind je op onderstaande affiche. Bekijk ze, download ze, hang ze op, verspreid ze, deel ze uit, print ze, maar gooi ze zeker niet op de openbare weg!

Tot 13 augustus!