Happy stones versieren

Tijdens de 10-daagse van de Geestelijke Gezondheid slaan we de handen in elkaar met de gemeentes Zoersel en Malle om het belang van geestelijke gezondheid en veerkracht in de kijker te zetten. Samen bouwen we een krachtplek, waaraan ook jij jouw steentje kan bijdragen. En krachtplek mag je letterlijk nemen: grote banken zullen een plaats krijgen in beide gemeentes. Bedoeling is om die banken met z’n allen te vullen met beschilderde geluksstenen of happy stones.

Blanco stenen kunnen opgehaald worden in het vrijetijdshuis op Tracé 7, in Bar Divers, in de bibliotheken en het administratief centrum van Zoersel en in de onthaalruimte van het sociaal huis in Malle. Beschilder of versier de geluksstenen en deponeer ze tussen 1 en 10 oktober in de krachtige bank in de buurt van Bar Divers of breng ze binnen in Bar Divers. Tijdens de Open Geestdagen, op zaterdag 7 en zondag 8 oktober, kan je ook nog stenen versieren in Bar Divers.

Als jij jouw steentje bijdraagt, kunnen we al onze krachten bundelen voor een geestelijk gezonde omgeving. Doe jij mee?

Dit initiatief werd mede mogelijk gemaakt door de steun van Van Pelt.