Basketbalveld, domein Bethanië (Andreas Vesaliuslaan 39, 2980 Zoersel)
16:30 tot 22:00

Op woensdag 11 mei 2022 organiseren wij vanuit stigWA voor de vijfde maal de 'Inside-Out-RUN'. Tijdens deze unieke jogging van 5 - 10 km ontdekken lopers het mooie domein van Bethanië. Het loopparcours leidt de joggers doorheen de oude en nieuwe gebouwen van Bethanië, afgewisseld met stukjes mooie natuur.

Waarom?

Het is schrijnend: één op de vier Vlamingen kampt met psychische problemen, maar we praten er amper over. Het overkomt niet alleen anderen, maar ook onszelf, onze kinderen, ouders, familie, vrienden, buren, kennissen. Bethanië wil het taboe op geestelijke gezondheidszorg doorbreken! Daarom creëerden we het beeldvormingsproject stigWA.

Wij zijn ervan overtuigd dat lopen verbindend en verenigend kan werken, zowel voor mensen met als zonder psychische problemen.

Praktische informatie

Op ons 'festivalterrein' is er veel muziek, kleur, lekker eten en entertainment voorzien. Zowel voor lopers als supporters dus fijn vertoeven.

We doen enkel aan voorverkoop en dit komt neer op 5 euro (patiënten en medewerkers lopen gratis).  Covid Safe Ticket kan noodzakelijk zijn, afhankelijk van de coronamaatregelen.

De waves starten als volgende:

• 18 uur
  • 18.15 uur
  • 18.30 uur
  • 18.45 uur
  • 19 uur
  • 19.15 uur
  • 19.30 uur

Je kan parkeren op de voorziene parkings en vanaf dan te voet verder wandelen tot aan het 'festivalterein'. Dit is aangegeven met wegwijsbordjes.

Opgelet: de voorinschrijvingen zijn afgesloten.