de Kapel, gemeentehuis Zoersel
19:30 tot 22:30

“Simon komt midden in de nacht thuis en lijkt vanaf dat moment iemand anders. Een psychose en een bipolaire stoornis nemen de bovenhand. Langzaam valt Leo's minutieus opgebouwde bestaan uiteen, tot het punt waarop het gevaarlijk wordt.”

Op donderdag 6 oktober 2022 vertelt schrijfster Lize Spit over haar laatste boek Ik ben er niet. Isabelle Voorspoels, psycholoog afdeling Vallei en Tinne Meeusen, verantwoordelijke afdeling Delta en Kering, geven hun visie op de thema’s die het boek aanraakt vanuit hun eigen professionele ervaring in de geestelijke gezondheidszorg. Régien Schepkens, zorgmanager en Simon Van Buyten, lid van het ontspanningsteam leiden het gesprek. Jonathan Dhondt en Arno Jacobs zorgen voor muzikale omkadering. We ontvangen je graag vanaf 19.30 uur in de Kapel van de gemeente Zoersel voor een kleine receptie. Het vraaggesprek start om 20 uur. Iedereen is welkom, maar we vragen wel om vooraf in te schrijven via onderstaande link.

PRAKTISCH

Wanneer:
Donderdag 6 oktober 2022
aanvang 20 uur, deuren 19.30 uur

Waar:
De Kapel, Handelslei 167, 2980 Zoersel

Toegang gratis
Inschrijven vóór 2 oktober 2022.