Open Geestdagen

Op 7 en 8 oktober nam Bethanië deel aan de Open Geestdagen. Op meerdere locaties in Antwerpen, Brasschaat, Kalmthout, Schilde en Zoersel zetten we onze deuren open en nodigden we verschillende lokale (zorg)partners uit om hetzelfde te doen.

Onder een stralende zon mochten we heel wat bezoekers verwelkomen. Jong en oud maakten onder meer kennis met de geestelijke gezondheidszorg, speelden muziek met cliënten en muziektherapeuten, namen deel aan verschillende sessies non-verbale therapie, luisterden geboeid naar de verhalen van ervaringsdeskundigen en testen hun kennis over onze deelvoorzieningen. Een geslaagd weekend met enthousiaste bezoekers.

Open Geestdagen in de media

Tijdens de Open Geestdagen kwam ATV langs en ging Radio 1 in gesprek met Saskia Van der Borght, psychologe op Brink, onze afdeling voor 60-plussers met psychiatrische problemen. Bekijk en beluister de fragmenten hieronder.

Herbeleef de Open Geestdagen met foto's

Kon je er niet bijzijn of wil je de Open Geestdagen nog eens herbeleven? Bekijk hier enkele sfeerbeelden.

Heb je vragen rond deze foto's, wil je er meer zien of vind je het niet fijn dat jouw foto gepubliceerd wordt? Laat het weten aan communicatiedienst.bethanie [at] emmaus.be