biop xl
Bethanië ggz
17:00 tot 23:00

We zetten het feestjaar voor ons 100 en 75-jarig bestaan verder met een heus muziekfestival op ons domein. BIOP XL* gaat door op 𝗱𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴 𝟮𝟮 𝗮𝘂𝗴𝘂𝘀𝘁𝘂𝘀 vanaf 17 uur tot 23 uur aan het basketbalplein van Bethanië ggz in Zoersel. Van rock tot pop, van Nederlandstalige muziek tot dance en sfeervolle meezingers: 𝗱𝗷 𝗦𝘃𝗲𝗻 𝗢𝗿𝗻𝗲𝗹𝗶𝘀, 𝗰𝗼𝘃𝗲𝗿𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗧𝗲𝗳𝗿𝗲𝗻𝗧, 𝗱𝗷 𝗧𝗲𝘂𝗻 𝗲𝗻 𝗱𝗷 𝗠𝗮𝗿𝗸 spelen voor ieder wat wils! De inkom is gratis. Dus trommel iedereen op en zorg dat je erbij bent, het wordt een feest om nooit te vergeten!

Foodtruck 𝗙𝗿𝗲𝘀𝗵 𝗮 𝗹𝗶𝗰𝗶𝗼𝘂𝘀 en het 𝗕𝗼𝗲𝗿𝗲𝗻𝗶𝗷𝘀𝗷𝗲 zijn alvast van de partij om de grote en kleine hongertjes te stillen. Of ga jij voor een lekkere mocktail of andere dorstlessende drankjes aan democratische prijzen?

Kom hier meer te weten over ons jubileumjaar

*𝘉𝘐𝘖𝘗 𝘪𝘴 𝘥𝘦 𝘢𝘧𝘬𝘰𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘢𝘯 𝘉𝘰𝘵𝘦𝘳𝘩𝘢𝘮𝘮𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘬, 𝘸𝘢𝘵 𝘪𝘯𝘵𝘶𝘴𝘴𝘦𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘰𝘱𝘶𝘭𝘢𝘪𝘳 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘱𝘵 𝘪𝘴 𝘪𝘯 𝘉𝘦𝘵𝘩𝘢𝘯𝘪𝘦̈ 𝘦𝘯 𝘰𝘮𝘴𝘵𝘳𝘦𝘬𝘦𝘯. 𝘏𝘦𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘦𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘷𝘰𝘭 𝘮𝘶𝘻𝘪𝘦𝘬, 𝘴𝘧𝘦𝘦𝘳, 𝘨𝘦𝘻𝘦𝘭𝘭𝘪𝘨𝘩𝘦𝘪𝘥 𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘦𝘳𝘭𝘪𝘫𝘬 𝘷𝘦𝘳𝘧𝘳𝘪𝘴𝘴𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘥𝘳𝘢𝘯𝘬𝘫𝘦𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘫𝘢𝘢𝘳𝘭𝘪𝘫𝘬𝘴 𝘪𝘯 𝘢𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵𝘶𝘴 𝘨𝘦𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘴𝘦𝘦𝘳𝘥 𝘰𝘱 𝘰𝘯𝘴 𝘥𝘰𝘮𝘦𝘪𝘯 𝘪𝘯 𝘡𝘰𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭. 𝘔𝘦𝘵 𝘉𝘰𝘵𝘦𝘳𝘩𝘢𝘮𝘮𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘴 𝘗𝘢𝘳𝘬 𝘸𝘪𝘭𝘭𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘩𝘦𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘨𝘮𝘢 𝘳𝘰𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘦𝘴𝘵𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬𝘦 𝘨𝘦𝘻𝘰𝘯𝘥𝘩𝘦𝘪𝘥 𝘷𝘦𝘳𝘬𝘭𝘦𝘪𝘯𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘣𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘦 𝘮𝘦𝘯𝘴𝘦𝘯 𝘶𝘪𝘵 𝘥𝘦 𝘣𝘶𝘶𝘳𝘵 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘵𝘦𝘳𝘬𝘦𝘯.

Affiche BIOP XL