Vrouwen in gesprek met elkaar

Ben je net als wij zot van zorg en heb je ongelofelijk veel zin in een boeiende stageplaats bij een psychiatrisch ziekenhuis, psychiatrisch verzorgingstehuis, therapeutische gemeenschap of psychosociaal revalidatiecentrum? Scrol dan zeker naar beneden, want wij bieden verschillende stagemogelijkheden voor diverse opleidingen. Meer nog, al onze afdelingen en zorgprogramma’s staan open voor stagiairs.

Samen met jou gaan we op zoek naar een interessante en boeiende stage waarin je jezelf verder kunt ontplooien en de vooropgestelde leerdoelen kunt halen. Studenten uit de vierde bachelor verpleegkunde kunnen in overleg met ons hun eigen stagetraject samenstellen. Neem hiervoor gerust contact op met Gitte Van Gestel, coördinator van de stagiairs.

Een warm welkom

In Bethanië willen we goed voor onze medewerkers en studenten zorgen, zodat zij de beste zorg kunnen verlenen aan patiënten, cliënten en bewoners. Daarom maken we graag tijd om nieuwee stagiairs warm te onthalen. Dit doen we tijdens een onthaalmoment op maandagvoormiddag, waarbij we alle nieuwe studenten uitleg geven over Bethanië, tijd maken voor een rondleiding op het domein en tot slot samen eten. Op die manier kan je in een bekende omgeving aan je stage beginnen.