Hulp voor helden Logo
Coronavirus

De website www.hulpvoorhelden.be staat online.

In de strijd tegen de corona-epidemie staan elke dag tienduizenden zorgverleners paraat. Help een zorgverlener in je buurt, door er boodschappen voor te doen, op zijn/haar kinderen te letten of een andere dienst te verlenen. Engageer je in de strijd tegen de epidemie. Je vult je gegevens in en geeft aan welke hulp je kan bieden. De aangesloten zorginstellingen contacteren je dan rechtstreeks om concrete afspraken te maken.

Hart onder de riem

Heb je een hartverwarmende boodschap die je graag wil delen met onze medewerkers. Dan kan je deze doorsturen naar lisa.peeters.pcb [at] emmaus.be (Lisa Peeters) en/of david.vaneerdewegh [at] emmaus.be (David Vaneerdewegh).

Maak je gebruik van sociale media, kan je #zorghelden #hartonderderiem #samentegencorona toevoegen aan je bericht.

Samen zorgen we ervoor dat je bericht bij de juiste mensen terechtkomt.

Gezocht stempelafdruk

Beste medemens

Vorige week werd al snel duidelijk dat we opvang moeten bieden aan patiënten die (mogelijk) besmet zijn met het corona-virus.
Er is besloten om een nieuwe afdeling op te richten waar we deze mensen opvangen en de juiste zorgen geven.
Om deze mensen maximaal comfort te kunnen bieden, zijn wij op zoek naar tablets.

Heb je een tablet die je niet meer gebruikt of eventueel kan missen?
Zou je die willen schenken of lenen aan de mensen die op die afdeling verblijven?
Na afloop van de epidemie bezorgen wij jouw tablet terug of krijgen ze een nieuw leven daar waar het meest nodig is.

Waarvoor dank!

Je kan mailen naar lisa.peeters.pcb [at] emmaus.be (Lisa Peeters)