Festival Boterhammen in ons Park

We zetten ons feestjaar verder met een heus muziekfestival op ons domein. BIOP XL* gaat door op donderdag 22 augustus vanaf 17 uur tot 23 uur aan het basketbalplein. Van rock tot pop, van Nederlandstalige muziek tot dance en sfeervolle meezingers: dj Sven Ornelis, coverband TefrenT, dj Teun en dj Mark spelen voor ieder wat wils! De inkom is gratis. Dus trommel iedereen op en zorg dat je erbij bent, het wordt een feest om nooit te vergeten!

Foodtruck Fresh a licious en het Boerenijsje zijn alvast van de partij om de grote en kleine hongertjes te stillen. Of ga jij voor een lekkere mocktail of andere dorstlessende drankjes aan democratische prijzen?

*BIOP is de afkorting van Boterhammen in ons Park, wat intussen een populair concept is in Bethanië en omstreken. Het evenement vol muziek, sfeer, gezelligheid en heerlijk verfrissende drankjes wordt jaarlijks in augustus georganiseerd op ons domein in Zoersel. Met Boterhammen in ons Park willen we het stigma rond geestelijke gezondheid verkleinen en de band met de mensen uit de buurt versterken.