Logo De Keerkring

De Keerkring is een door het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid erkend psychosociaal revalidatiecentrum gevestigd in Antwerpen-Stad en in de Voorkempen (Schilde).
De Keerkring is een kleinschalig en dynamisch initiatief dat mensen ondersteunt in hun persoonlijk en maatschappelijk herstel. We bieden een veilige omgeving om aan de slag te gaan met de vragen ‘Wie ben ik?’ en ‘Welke plaats in de wereld wil ik innemen?’ (= oriëntatie). We ondersteunen mensen in het zetten van concrete stappen op verscheidene levensdomeinen en in het verankeren ervan (= (re)integratie).

In een artikel van Zorgnet-Icuro vertelt coördinator Liesbet Felix meer over de werking van De Keerkring

Voor een intake in De Keerkring Schilde kan je elke werkdag tussen 8:30 en 16:00 uur bellen naar
+32(0)3 344 07 10 of mailen naar de.keerkring.voorkempen [at] emmaus.be

Voor een intake in De Keerkring Antwerpen kan je elke werkdagg tussen 8:30 en 16:00 uur bellen naar +32(0)3 448 16 70 of mailen naar de.keerkring [at] emmaus.be

Voor een aanmelding bij de arbeidscoaches ggz kan je mailen naar arbeidscoach.sara [at] emmaus.be of vind je meer informatie op de pagina over de arbiedscoach ggz.