Vier personen spelen badminton

Bezoekuren Wel en Stroom

Bij wie kan ik terecht met vragen?

De persoonlijk begeleider van jouw familielid of vriend(in). Spreek de begeleider aan tijdens een bezoek, of bel via +32(0)3 380 31 85 (Wel) of +32(0)3 380 32 81 (Stroom) of stuur een mail via onderstaande contactformulieren:

Contactformulier Wel

Contactformulier Stroom

Kan je als familie betrokken worden bij de behandeling?

Wij vinden het belangrijk om familie en belangrijke anderen in het verhaal van de patiënt te betrekken. Wij stellen dit steeds voor aan onze patiënt en hij kan hierin mee beslissen. Wij zijn bereid om overlegmomenten te plannen waarin we de familie uitnodigen.

Kinderen van ouders met psychiatrische problemen

Als je kinderen hebt, rijzen er misschien vragen op bij jou of bij hen naar aanleiding van jouw opname. Wij kunnen je binnen onze afdeling hierin ondersteunen. Speciaal hiervoor loopt er in Bethanië een Kopp-werking. Kijk in de algemene onthaalbrochure of vraag naar meer informatie aan jouw persoonlijk begeleider. Informeer je zeker ook op de afdeling over de oudercirkel. Deze gaat maandelijks door en richt zich op omgaan met kinderen als iemand in het gezin verslaafd is.