Paarse achtergrond met vrouw die hand omhoog houdt en stigWA-stempel

stigWA?!

Het is schrijnend: één op de vier Belgen kampt met psychische problemen, maar we praten er amper over. Het overkomt niet alleen anderen, maar ook onszelf, onze kinderen, ouders, familie, vrienden, buren, kennissen. Daar wil stigWA iets aan doen!

stigWA is een project van  Bethanië, Algemeen Ziekenhuis Voorkempen en gemeente & OCMW Zoersel dat initiatieven neemt om het taboe op geestelijke gezondheidszorg te doorbreken.

Het beeldvormingsproject zet in op educatie en vorming voor organisaties binnen en buiten de zorg, neem daarom gerust contact op met nadine.plehiers [at] emmaus.be (Nadine Plehiers)

Boterhammen in ons Park

In augustus is het weer zover… dan staat de derde editie van ‘Boterhammen in ons Park’ op het programma. Elke donderdagmiddag tussen 11.30 en 13.30u nodigen we je uit om gezellig je eigen ‘bokes’ in Bar Divers (naast het gemeentehuis van Zoersel) te komen opsmullen. Wij zorgen voor een heerlijk streepje muziek. Er staan lipsmakkende smoothies en verfrissende drankjes aan één euro op het menu.