Afspraken voor poliklinische raadplegingen

Afspraken voor poliklinische raadplegingen kun je maken van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 19:00 uur via het nummer +32 (0)3 380 30 39.

Aanmelden voor een opname

Aanmelden voor een opname kan door onderstaand aanmeldingsformulier zo volledig mogelijk in te vullen en yara.callens [at] emmaus.be (via mail) door te sturen aan yara.callens [at] emmaus.be (Yara Callens). Zij of één van de collega's zal je vervolgens contacteren om het verdere verloop te bespreken.

Heb je vragen over de aanmeldingsprocedure of wil je meer informatie over de afdeling zelf, kan je telefonisch contact opnemen met Yara: +32(0)3 380 38 87.

Aanmelden voor outreach

Kadans biedt zorg aan huis voor. Dit kan voortvloeien uit een opname , maar kan evengoed opgestart worden voor mensen die nog geen traject hebben gelopen op Kadans.  Ook familiegesprekken of gesprekken met andere personen uit het netwerk van de patiënt kunnen thuis plaatsvinden. De frequentie van de thuisbehandeling wordt patiënt per patiënt bekeken.  Deze outreachwerking kan ook vormingen en intervisies geven aan organisaties die te maken krijgen met NAH.

Aanmelden voor outreach kan door een e-mail te sturen naar tess.van.loon [at] emmaus.be (Tess Van Loon). Heb je vragen of wil je meer informatie, kan je haar ook telefonisch bereiken via +32(0)3 380 38 85.